Alla inlägg den 4 november 2014

Av Anna Jarlsgård - 4 november 2014 21:53

Halloj så här på tisdagskvällen...

Kvällarna blir bara mörkare och mörkare och det krävs mer och mer för att hålla mitt humör på topp..Är ju en riktig sommarmänniska, ÄLSKAR SOL OCH VÄRME...Sommare och då i synnerhet denna sommaren är helt klart min årstid...

 

Ibland krävs det att jag hittar på lite halvtokiga saker för att förgylla de mörkar kvällarna...Så va de i lördags..

 

Började kvällen med underbar mat hos min finaste vän..Drack och åt gott, skrattade och hade de såååå mysigt..Allt eftersom kvällen flöt på började mina dansnerver att vibrera..ÄLSKAR JU ATT DANSA...Plötsligt kom en annan god vän till oss och hon spädde ju på min längtan efter att spinna loss på ett dansgolv, så vips satt vi in en taxi påväg in till vårt älskade Göteborg för en natt på stan.

Ååååå gud så mycke folk de va ute denna lördagsafton..Packat av folk överallt...

 

Hopp och hej, studs omkring på dansgolvet...å så stod han bara där...min HOLLÄNDARE...Here gud säger jag bara...Egentligen inte alls den typen av människa jag vanligtvis dras till, men så jättetrevlig, mysig och snäll på alla vis...och naturligtvis bor han i Holland och var bara här i Sverige över helgen..Yes...min vanliga otur..

 

Fast vi hade en rikigt rolig och trevlig kväll med en massa underbar, roliga och allvarliga samtal...Väl hemma i min säng framåt morgontimmarna somnade jag med ett leende på läpparna och vaknade på söndagsmorgonen av ett så fint sms där han sa att han vill att vi skulle ses så fort han kom tillbaka till Sverige igen strax innan jul..

 

Nu springer jag fram och tillbaka mella dator och mobil för att kolla om han skickar mig nått medelande eller är uppkopplad på Skype..

 

Hahahahaha...Kul att en gammal gumma som jag kan bli som en flammsig tonåring igen...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards