Alla inlägg den 24 oktober 2014

Av Anna Jarlsgård - 24 oktober 2014 21:59


God afton...

 

Idag har de varit tungt..min fantastiska underbar hund vid namn Mara som funnits vid min sida i över 12 år fick somna in.

Ännu en förlust inom kort tid..Hua...de känns riktigt jobbigt..

 

Beslutet att hon skulle somna in fattades av mig då hon under en tid tacklat av, fått sämre syn och även blivit mer och mer trött. Min mamma har hjälp mig med Mara då jag jobbat i 6 år,, men när mamma nu oxå nyligen gick bort kändes det helt otänkbart att börja med en ny dagmatte eftersom Maras hälsa blivit sämre...

Nu är mamma och Mara tillsammans igen någonstans där uppe i de blå, där regnet aldrig faller och solen alltid lyser.

 

Det där med att mista nära och kära sätter hela min verklighet på prov..Att inom loppet av 1 vecka mista en förälder och en kamrat gör att jag omvärderar min tillvarao helt.

Mitt nya motto blir att försöka vara en mer förlåtande person, omge mig med mina barn, svärsöner,mitt barnbarn och mina vänner mer samt sortera bort energitjuvarna.

 

Med dessa ord avslutar jag dagens text.

 

Var rädda om varandra  

 

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards